Jo pecador / Confiteor (I)

Català
Jo pecador em confesso a Déu totpoderós, a la benaurada sempre Verge Maria, al benaurat sant Miquel Arcàngel, al benaurat sant Joan Baptista, als sants apòstols Pere i Pau, a tots els sants, i a vós, Pare, que he pecat de pensament, paraula i obra,
per culpa meva, per culpa meva, per la meva grandíssima culpa. (donar-se tres cops al pit)
Per tant, jo prego a la benaurada sempre Verge Maria, al benaurat sant Miquel Arcàngel, al benaurat sant Joan Baptista, als sants Apòstols Pere i Pau, a tots els sants, i a vós, Pare, que pregueu per mi, Déu, nostre Senyor.

Llatí
Confíteor Deo omnipoténti, beátæ Maríæ semper Vírgini, beáto Michaéli Archángelo, beáto Joanni Baptístæ, sanctis Apóstolis Petro et Paulo, ómnibus Sanctis, et tibi, Pater: quia peccávi nimis cogitatióne, verbo et ópere:
mea culpa, mea culpa, mea máxima culpa. (donar-se tres cops al pit)
Ídeo precor beátam Maríam semper Vírginem, beátum Michaélem Archángelum, beátum Joánnem Baptístam, sanctos Apóstolos Petrum et Paulum, omnes Sanctos, et te, Pater, oráre pro me ad Dóminum Deum nostrum . 

Deixa un comentari